Document d'archives : Original scellé
5679 - Saint-Jean-de-Losne. 1270. Dimanche 20 avril.
Hommage d'Alix, comtesse de Savoie et de Bourgogne, à...

Institution de conservation :

Archives nationales

title_label

Original scellé
5679 - Saint-Jean-de-Losne. 1270. Dimanche 20 avril.
Hommage d'Alix, comtesse de Savoie et de Bourgogne, à Hugues, duc de Bourgogne, pour le fief de Neublans .
Nos Alys, de Savoie et de Bergoingne contesse palatine, façons savoir à toz ces qui verront ces presantes lettres que nos, par le lous et par le consantement et par la volunté de nostre chier seingnor et mari Phelippe de Savoie et de Bergoingne conte palatins, prannons dou noble baron Huegon, duc de Bergoingne, par lui et par ses hoirs, Neblans et les apartenances, an tel maniere con l'on les tient de nos en cressance dou fyef de Dole et de la chastellerie et des apartenances, et dou fyef de Roicheffort et des apartenances, ansinc cum l'on les tenoit de nos, que nos tenons et devons tenir dou dit duc ; et promettons ces choses tenir, garder et garantir à toz jors par nos et par nos hoirs au dit duc et à ses hoirs par nostre sairemant doné sor saintes euvangiles, et que nos par nos ne par autrui n'en irons encontre. En tesmoingnaige de ces choses nos havons mis nostre seal an ces presantes lettres. Et nos diz cuens, qui ces choses desus dittes volons et consantons, havons mis nostre seal ansamble le sael de la ditte contesse nostre fame an ces lettres en tesmoing de verité. - Ce fui fait an l'an de grace M. CC. et sexante et dis, le diemoinge des octaves de Pasques, à Laone.

Contenu :

Scellé autrefois de deux sceaux appendus sur doubles queues ; l'une des doubles queues existe encore ; les sceaux ont disparu. Publié par Pérard,Recueil de pièces servant à l'hist. de Bourgogne, p. 519.

Identifiant de l'unité documentaire :

J//148-J//735 - J//232
    • Original scellé | 5679 - Saint-Jean-de-Losne. 1270. Dimanche 20 avril. | Hommage d'Alix, comtesse de Savoie et de Bourgogne, à Hugues, duc de Bourgogne, pour le fief de Neublans . | Nos Alys, de Savoie et de Bergoingne contesse...