Document d'archives : Original scellé
5550 - Olite. 1269. 24 juin.
Lettres de Thibaud, roi de Navarre et comte de Champagne, à son frère Henri, par...

Institution de conservation :

Archives nationales

title_label

Original scellé
5550 - Olite. 1269. 24 juin.
Lettres de Thibaud, roi de Navarre et comte de Champagne, à son frère Henri, par lesquelles il autorise ce prince à épouser Blanche d'Artois .
Thibaus, par la grace de Dieu rois de Navarre, de Champaigne et de Brie cuiens palazins, à son tres chier frere Henri, fil le roi de Navarre, salut et bonne amour. Biau frere, cum nous aiens antendu que mariages soit faiz de vous et de Blanche, fille le comte d'Artois, se il nous plest et nous nous i acordons, saich[iez], biau frere, que li diz mariages nous plest moult, et bien le voulons et nous i acordons et i donnons nostre assantemant, nostre ostroi et nostre volanté de quant que nous povons. Et pour greigneur seurté vous an anvoions noz lettres pendanz, qui furent faites par nous à Olit an Navarre, le jour de la Nativité Saint Jeham Baptiste, en l'an de grace mil deus cenz et soixante niuef. La note Huiede de Chastiau Tierri.

Contenu :

Scellé en cire rouge, et sur double queue, du sceau de Thibaud II, roi de Navarre (Thibaud V, comme comte de Champagne).Inventaire, n° 11377. Cette pièce a été publiée par M. Francisque Michel, comme pièce justificative à l'Histoire de la guerre de Navarre, de Guillaume Anelier (Documents inédits), p. 378. Cf. l'Histoire des comtes de Champagne, de M. d'Arbois de Jubainville, t. VI, p. 48, n° 3551.

Identifiant de l'unité documentaire :

J//148-J//735 - J//613
    • Original scellé | 5550 - Olite. 1269. 24 juin. | Lettres de Thibaud, roi de Navarre et comte de Champagne, à son frère Henri, par lesquelles il autorise ce prince à épouser Blanche d'Artois . | Thibaus, par la grace de Dieu rois...