Document d'archives : Original scellé
5644 - Paris. 1269-70. Février.
Henri de Navarre, comte de Ronay, donne quittance au comte d'Artois et au roi...

Institution de conservation :

Archives nationales

title_label

Original scellé
5644 - Paris. 1269-70. Février.
Henri de Navarre, comte de Ronay, donne quittance au comte d'Artois et au roi pour treize mille livres, partie de la dot de sa femme Blanche d'Artois .
Nos Henris de Navarre, cuens de Rosnay, faisons savoir à touz que de vint et trois mille livres de tornois, lesquex noble home Roberz, conte de Arthoys, nos promist am mariaige quant nos preismes Blainche sa serour an famme, nos avons eu et receu an deniers contanz de ce dit conte de Arthoys trois mille livres de tornois ; et nos an tenons à paié. Et des vint mille livres de tornois qui demorent, qui sunt à amploier por cele dame an heritaige, Berauz de Marcuel et Jacques de Douceingny, chevalier, procureur à la dite Blainche de recevoir et de amploier ces deniers am heritaige por li, ont eu et receu dis mille livres de tornois de nostre haut seignor lou roi de France, par nostre volanté et par nostre gré, por amploier an heritaige por cele dame devant dite. Et nos tenons a paié de treize mille livres de tornois de la summe devant dite. Ou tesmoingnaige de la quel chose nos avons saielées ces presentes leitres de nostre seiel. - Ce fu fait ad Paris l'am de grace Nostre Seignor mil dues cenz seixante et nuef, ou mois de fevrier.

Contenu :

Scellé en cire rouge, et sur double queue, du sceau de Henri de Champagne, comte de Ronay (Inventaire, n° 587).

Identifiant de l'unité documentaire :

J//148-J//735 - J//530
    • Original scellé | 5644 - Paris. 1269-70. Février. | Henri de Navarre, comte de Ronay, donne quittance au comte d'Artois et au roi pour treize mille livres, partie de la dot de sa femme Blanche d'Artois . | Nos Henris de Navarre,...